Des de Comerç Castellar organitzem una formació gratuïta per als nostres socis anomenada “Com atendre una queixa. El client sempre té la raó?” que anirà a càrrec de l’associat LaSaladeSer.

Aquest curs vol servir d’ajuda als comerciants per una millora de la gestió i comprensió de les emocions, així com per descobrir les maneres d’atendre un client que es queixa, aprenent també a diferenciar una queixa d’una reclamació.

La intenció és apropar als comerciants situacions del seu dia a dia que puguin ajudar-los a l’hora de desenvolupar la seva feina. En aquesta ocasió, les sessions les impartirà la terapeuta Laura Varela.

Dues sessions

Dimecres 26 d’octubre de 14.30 a les 16.30 hores

Dimecres 2 de novembre de 14.30 a les 16.30 hores

 Inscripcions

  • Les inscripcions al curs estaran obertes fins al dilluns 24 d’octubre
  • Per inscriure’s a la formació envia’ns un correu electrònic a comercastellar@comercastellar.cat
  • Places limitades.
  • Es confirmarà la inscripció al curs mitjançant un correu electrònic.

*La realització del curs dependrà d’un mínim de 5 participants inscrits.