“Com atendre una queixa. El client sempre té la raó?”

comprar castellar

Des de Comerç Castellar organitzem una formació gratuïta per als nostres socis anomenada “Com atendre una queixa. El client sempre té la raó?” que anirà a càrrec de l’associat LaSaladeSer.

Aquest curs vol servir d’ajuda als comerciants per una millora de la gestió i comprensió de les emocions, així com per descobrir les maneres d’atendre un client que es queixa, aprenent també a diferenciar una queixa d’una reclamació.

La intenció és apropar als comerciants situacions del seu dia a dia que puguin ajudar-los a l’hora de desenvolupar la seva feina. En aquesta ocasió, les sessions les impartirà la terapeuta Laura Varela.

Dues sessions

Dimecres 26 d’octubre de 14.30 a les 16.30 hores

Dimecres 2 de novembre de 14.30 a les 16.30 hores

 Inscripcions

  • Les inscripcions al curs estaran obertes fins al dilluns 24 d’octubre
  • Per inscriure’s a la formació envia’ns un correu electrònic a comercastellar@comercastellar.cat
  • Places limitades.
  • Es confirmarà la inscripció al curs mitjançant un correu electrònic.

*La realització del curs dependrà d’un mínim de 5 participants inscrits.